MERHABA


 


Herkese Merhaba.
Blogger dünyasına yeni katıldım .
Bana kısaca Hayal Perest diyebilirsiniz.
Ve zaman yolculuğu yapmaya bayılırım.
Kitap ve müzikten oldukça hoşlanırım.
Özellikle de kitaplardan..
 
Blogger'a kayıt yaptırmadan önce bir çok blog takip ettim.
Ve neden benim de bir bloğum olmasın ki diye düşündüm
ve an itibariyle artık benim de bir bloğum var.
Sizinle buradan iletişime geçebilir .
Duygularımızı ve düşüncelerimizi paylaşabiliriz.
 
Neler yapacağım konusunda ufak tefek fikirlerim var.
Kitaplardan müzikten bahsedebiliriz mesela.
Ve tabi zaman yolculuğundan ..
 
Diyeceklerim şimdilik bu kadar.
İlerleyen günlerde görüşmek üzere..
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. http://matmazeella.blogspot.com/

    O zaman seni de bloguma beklerim bende. Hatta blogumu ve blog turumla ilgili yazımı iyi incele :) Belki katılmak istersin?

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI