Hayata Geç Kalma │Alıntılar


Kendimi, hak ettiğini hiçbir zaman verememiş, seni hak ettiğin kadar sevememişim gibi hissediyorum.

Kişiye en doğru yolu gösteren şey kendi vicdanıdır. Başkasının hisleriyle hareket etmektense kendi vicdanınızı dinleyin yeter.

Bir kızı eğitime tabi tutun ve onu dünyaya doğru dürüst hazırlayın. Bu sayede hayatını on kat daha iyi sürdürebilir ve kimseye yük olmaz.

İnsanlar kendiliğinden öyle bir değişirler ki onlarda her zaman gözlemlenecek yeni bir şey bulmak mümkündür.

Dünyayı tanıdıkça gerçekten seveceğim bir erkeğin karşıma çıkmayacağı düşüncesine daha çok inanıyorum.

İnsanların birbirlerine sıkıca bağlandığı yerde yokluk, zenginliğin ta kendisidir.

İnsanları yarım yamalak sevmek huyum değildir.

Öyle kibirliyiz ki umurumuzda olmayan kişilerin bile düşüncelerini önemsiyoruz.

Sükunetimi koruyacağım, kendimin efendisi olacağım.

İnsanların en tatlısı ve en güzeli, kusurlarına rağmen kusursuz olandır.

Doğru olanı yapmak için öyle gergindim ki neyin doğru olduğunu unutuverdim.

Yazmak istediğim için yazmıyorum, yazmak zorunda olduğum için yazıyorum.

Öyle huysuz bir adam ki onun sevdiği kişi olmak ne büyük talihsizlik olurdu!

Her zaman dediğim gibi, şöyle söyleyeyim, "Acele etme, doğru erkek önünde sonunda gelecek."

Gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim.
Gururuma dokunmamış olsaydı. 

Belki de bizi bir başkası  için mükemmel yapan şey kusurlarımızdır.

Hayal gücünüzün uzak diyarlarda süzülmesine her fırsatta izin verin.

Kendi mutluluğunuzun en iyi yargıcı olmak zorundasınız.

Duygularımı kendime sakladığım zamanlar oldu, çünkü onları ifade edecek bir dil bulamadım.

Bazen dünyada bir arada olmak isteyeceğin son  kişi aslında onsuz olamayacağın kişidir.

Şu ana kadar hiç tanımamışım kendimi.

Ziyadesiyle yoldan çıkmış bulunmaktayım.

Anlaşılmaz olacak kadar iyi konuşamıyorum.

İyi yazılmış bir kitabı her zaman kısa bulurum.

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI