Sanal Aşk │Yorum




İlk beyaz dizi (harlequin) kitap yorumum ile karşınızdayım. 

Türkçe çevirisi "Sanal Aşk" ile bizlerle buluşan Blind-Date Baby kitabında Noah ve Grace'in hikayesini okuduk. Birbirlerini bu kadar yanlış anlayan -anlamayan- bir çift daha görmedim. Grace'in kocasının kaybından dolayı kendini herkese kapamış olmasını anlıyorum. Ama üzerinden çok zaman geçmiş ve biraz yeniliğin kimseye zararı olmaz düşüncesindeyim. Eh, Grace'in kızı Daisy de benimle aynı fikirde olacak ki annesini bir evlilik sitesine kaydediyor ve orada Noah ile tanışmasına vesile oluyor. Noah ise geçimini polisiye romanlar yazarak geçiren, ailesinden beklediği ilgiyi göremeyen, sevgi eksikliği ile büyümüş ve bu yüzden de çoğu durum karşısında ne yapacağını bilemez bir halde bu yaşa kadar gelmiş. Noah'ın Grace'i onunla olmaya ikna etme çabaları güzeldi. Kolay vazgeçmedi en azından. Ama Grace her ne kadar onu anlamaya çalışsam da beni gıcık etti. Kitabın sonu ise tam bir faciaydı. Tamam olayların hızlı gelişeceğini bekliyordum ama bu kadarını da beklemiyordum. Beni şok etti. "Ne ara bitti?" derken buldum kendimi.. Sonuç olarak sevdim mi sevmedim mi bilemiyorum. Ortada kaldım.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI