Satış veya Takaslık Kitaplarım

Herkese Merhaba.

Burada bir şeyler paylaşmayalı uzun zaman oldu. 
Tatildeydim ve döndüm. Kaldığımız yerden her şeye devam. (=

Bu kez farklı bir yazı ile geldim. Bunlar benim kitaplıkta yer kalmayıpta elden çıkarmak istediğim kitaplardan bazıları. Daha ekleyeceklerim de olacak.. Önceliğim satış ama çok istediğim kitaplar olursa takas da düşünebilirim. Novella Dinamik, Yabancı, Go Kitap, Ephesus Yayınları kitapları istediğim kitaplar arasında ön sıralarda.. Kitapların tanesini 5 TL'den veriyorum. İlgilenenlere duyurulur.. :)



Resimden kitapların isimlerini okuyamayanlar için;

ELİT
BEN, LUCİFER
BENİ AŞKA İNANDIR
AŞKA ŞANS VER
BEKLENEN
AH BE SEVGİLİM
ELLA VE MİCHA'NIN GELECEĞİ
HANÇER - AKİS
HALÜSİNASYON
ZAMAN MÜHÜRCÜSÜ
YÜREĞİMİN SENDEN TARAFI
ŞEVMİŞTİK
ŞEYTAN SEVGİLİ
ÖNYARGI
DÖRT GÜNLÜK BİR AŞK HİKAYESİ
TEMAS
RÜZGAR ÇANI
BENİM UZAK GÜNEŞİM
REHİNE

Son olarak artık bende Instagram'dayım. 
Takip etmek için; https://www.instagram.com/hayalperestinzamanyolculugu/
@hayalperestinzamanyolculugu olarak da aratabilirsiniz. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI