Anka'nın Dönüşü │Kitap Yorumu



#kitapyorumu

Yıllar önce Anka'nın ruhunun bedeninden ayrılıp bir bebeğin bedenine girmesi ile başlıyor kurgu. Anka ruhunu taşıyan bebek (Carmen) dünyalı bir çifte veriliyor. Carmen 16 yaşına gelince gezegenindeki savaşı durdurmalı, güçlerini keşfetmeli ve görevlerini yerine getirmelidir. Bunun için en büyük destekçisi Ron ile bir maceraya atılır. Türklerin de fantastik yazabileceğini görmüş oldum Anka Kuşu'nda.. Yazarın kurguladığı evreni, karakterleri ve onların özellikleri sevdim. Özellikle Zümrüt'lerin özellikleri hayranlık uyandırıcıydı. O evren, o hayal gücü takdire şayandı. Oldukça da akıcıydı ki kitap okuyamadığım şu dönemlerde ilaç gibi geldi bana. Yazarın bu kitap ile yurt dışında eğitim hakkı kazandığını biliyor muydunuz? Bence bu takdir edilesi... 👏 Bir kaç eksiklik vardı ama bunun devam kitaplarında düzeleceğine eminim. Ki kitabın akıcılığı ile benden artı puanları aldı. 😊 Özellikle ilk kitabın sonu öyle bir yerde bitti ki.. Aslında bitti denilen herşey yeniden başlıyor. Ve ikinci kitap için umutlarım oldukça yüksek. Şahsen ben sinema filmi olsaydı keyifle izlerdim. Fantastik ve aşk ile bezenmiş kurguları seviyorsanız bir şans verebilirsiniz. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI