Sevdanın Külleri || YORUM

Merhaba.
Yeni bir kitap yorumu ile geldim. (=

Dilek Taygun'un çıkan tüm kitaplarını okumuş ve kalemini sevmiş biri olarak Sevdanın Küllerini sevemedim. Sevmeme nedenlerimi de maddeler halinde açıklarsam daha anlaşılır olacaktır. (=

1- Deniz'in evli ve iki çocuk babası bir adamdan hamile kalması. Bu durum benim katlanabileceğim bir şey değil. Yani doğru bulmuyorum. Her ne kadar işin sonunda gerçekler ortaya çıkmış olsa da ve hiçbir şey göründüğü gibi olmasa da bu durum canımı sıkıyor. Ki tüm gerçekler gün yüzüne çıkınca ortaya çıkan sonuç daha beter. Hiç bir kadın böyle bir durum altında kalmamalı bence.

2- Ahmet'in Deniz'e olan davranışları beni rahatsız eden bir diğer durum. Tamam Deniz'in yaptıklarını tasvip etmiyorum, doğru bulmuyorum ama yine de Ahmet'in Deniz'e karşı bu kadar küçük düşürücü davranmasını da doğru bulmuyorum.

3- Ayhan için ise diyecek söz bulamıyorum. Sadece bu kadar karaktersiz bir adam görmedim.

4- Sanırım kitapta belki de sevdiğim tek karakter Ahmet'in oğlu Efe oldu.

5- Ahmet'in eski eşi Selma'yı da sevemedim. Her ne kadar Ahmet'i çok sevmiş olsa da sevgisi her şeyin önüne geçmiş olsa da tabiri caize aşkından gözü kör olmuş olsa da katlandığı şeyler bana doğru gelmedi. İki tarafta acı çekti kendine göre. Ve bence Selma kendine bu ızdırabı kabul görmemeliydi.

6- Kitabın sevdiğim tek yönü akıcı olması ve kısa bir sürede bitmesi oldu. Elimde sürünseydi benim için işkence gibi geçen bir süreç olurdu.

Evet kitap için söyleyebileceğim şeyler bu kadar.. Akıcı ve kısa sürede bitmesi dışında pek bana hitap eden bir kitap olmadı. Bu benim görüşüm. Renkler ve zevkler farklıdır. Ben sevmemiş olsam bile siz sevebilirsiniz. Kitapta benim sevemediğim, tasvip etmediğim ve katlanamayacağım şeyler vardı. Başta da dediğim gibi yazarın çıkan tüm kitaplarını okuyup, kalemini seven biri olarak Sevdanın Külleri pek bana hitap eden bir kitap olmadı maalesef..
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI